Flower Bomb OOTD





 Νομίζω δεν υπάρχει πιο ευέλικτο ρούχο από ένα jumpsuit. Είναι cute, ευκολοφόρετα, συνήθως αρκετά οικονομικά και αποτελούν από μόνα τους fashion statement. Τα φορμάκια που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες, απλά και μόνο αλλάζοντας παπούτσια και αξεσουάρ, σε βγάζουν από το πρωινό δράμα μπροστά στη ντουλάπα. Με ένα ζευγάρι brogues και μια χοντρή σακέτα γίνονται πιο σοφιστικέ ενώ με μποτάκια ή αθλητικά παίρνουν έναν urban αέρα! Tο βράδυ δείχνουν τέλεια με over the knee μπότες και ένα όμορφο μάλλινο παλτό.





Για το σημερινό OOTD είπα να συνδυάσω το Zara φορμάκι μου με ένα ζεστό σκουφάκι και slip on sneakers για ξέφρενο περπάτημα στην πόλη. Κι επειδή κάτι έχω πάθει τελευταία και τσακώνομαι με τις μαύρες τσάντες μου, πήρα την μπορντώ , επίσης Zara, τσαντούλα μου που χωράει ότι μπορέις να φανταστείς χωρίς να τσακίζει την πλάτη μου όπως οι βαριές δερμάτινες. Α,κι έχει και λιγότερα από 12 ευρώ οπότε την αγαπάω ακόμα περισσότερο...






Πως σου φαίνεται η τάση με τα jumpsuit; Την έχεις ακολουθήσει ή προτιμάς τις πιο κλασσικές γραμμές; Σε περιμένω να μου πείς την άποψή σου στο blog αλλά και στις υπόλοιπες πλατφόρμες:



You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Love your bag, beautiful outfit! I love your blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank u so much! I am following you, please follow me back.. <3

      Delete
  2. your bag is so cool!!! in love

    http://bellerivoli.blogspot.com.es

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images