Cat People OOTD


Αν κάποια στιγμή μάθω ποιός εφηύρε τα jumpsuit θα του κάνω ένα άγαλμα ίσα με το μπόι μου (μην ξοδευτούμε κιόλας...). Χωρίς πολύ σκέψη, είσαι στυλάτη και άνετη. Κι αν σκεφτείς οτι φέτος παίζουν πολύ τα twin set (ίδιο top με σορτσάκι ή φούστα) το αγαπημένο μου φορμάκι ''πιάνει'' και αυτό το trend.


Μη φοβηθείς να το φορέσεις και πρωί και βράδυ, με πλατφόρμες ή εσπαντρίγιες, με πέδιλα ή sneakers (πόσο όμορφο με τα Stan Smith ή τα All Star σου..) με σακίδια, με φάκελο, με σακάκι, με παρκά, με καμπαρντίνα ή ό,τι άλλο βάλεις στο μυαλό σου!

Βρήκα το δικό μου στα Stradivarius και αγαπηθήκαμε πολύ. Αν και κατά του σεταρίσματος, ήθελα να συνδυάσω τα γυαλιά και το σακίδιο μου (και τα δύο ZARA). Και γιατί όχι δηλαδή; Έχουμε τόσους κανόνες κάθε μέρα γύρω μας να μας πιέζουν που ,τουλάχιστον στο ντύσιμό μας, πρέπει να νιώθουμε ελέυθερες. Ένα layered κολιέ έτσι για να κάνουμε την τσαχπινιά κι ένα σανδαλάκι και φύγαμε... 

Εxtra credit στον γάτο μου, που κάνει το ντεμπούτο του σε ρόλο photo bomber...






Jumpsuit, Necklace : Stradivarius
Sandals (old) , Sunglasses, Backpack: Zara
Nail Polish: Nails Inc VVB by Victoria Beckham

xoxoxo Nathalie



You Might Also Like

3 σχόλια

Flickr Images

Flickr Images