1000 trees - OOTD




Όταν πρόκειται για ταξίδια, το Φθινόπωρο είναι η αγαπημένη μου εποχή. Το δροσερό αεράκι κάνει τις εκδρομές ακόμα πιο ευχάριστες και το να διαλέξεις ρούχα παιχνιδάκι: Μπορείς πάντα να αναμίξεις υλικά, υφές, και να κάνεις αύθονο layering.


Τον τελευταίο καιρό μ' αρέσει να συνδυάζω suede κομμάτια, όπως η αγαπημένη μου Stradivarius φούστα , με πλεκτά ή μαλακά πουκαμισάκια. Για ακόμα πιο cozy αποτέλεσμα, μπαίνει στο παιχνίδι και η Zara ζακέτα μου που που με κρατάει ζεστή χωρίς να δίνει όγκο.


Μια άλλη τάση για το φθινόπωρο είναι και τα πολύ λεπτά ροδελάκια που αντικαθιστούν κομψά τα statement κολιέ. Κάτι που μπορείς να φτιάξεις πανεύκολα και σε ό,τι χρώμα θέλεις απλά με λίγη κορδέλα.







Wearing
Cardigan - Zara
Booties - Zara
Bag - Zara
Skirt - Stradivarius
Shirt - Stradivarius


xoxoxo Ναταλία







You Might Also Like

1 σχόλια

  1. μαρεσει πολυ το blog σου! μου δινει εμπνευση καθως εισαι απλη και περιεκτικη!
    ριξε μια ματια και στο δικο μου αν θελεις. keep the good work girl!
    http://time4stylee.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images