Hair Stories



Η Άνοιξη είναι εδώ και φέρνει μαζί της έναν αέρα ανανέωσης στο γραφείο του Mademoiselle!Βασικά στο νεσεσέρ του... Σχεδόν κάθε 3-4 μήνες φροντίζω να αλλάζω το σαμπουάν μου για να έχω πιο καλά αποτελέσματα. Βάφω τα μαλλιά μου εδώ και περίπου 7 χρόνια, και όπως καταλαβαίνεις τα έχω ταλαιπωρήσει αρκετά. Έτσι έχω δοκιμάσει πολλές σειρές για βαμμένα ή ταλαιπωρημένα μαλλιά, αλλά τώρα τελευταία προτιμώ να επιλέγω πιο απλές συνθέσεις, που δεν βαραίνουν την τρίχα (γιατί εκτός των άλλων τα μαλλιά μου είναι και πολύ λεπτά..yay..).


Αυτό τον καιρό λοιπόν χρησιμοποιώ ένα all time classic σαμπουάν και τη νέα 5σε1 σύνθεσή του. Ο λόγος φυσικά για το Wash & Go με εκχύλισμα χαμομηλιού, για καθημερινή περιποίηση. Καθαρίζει σε βάθος τα μαλλιά, κάνει πολύ αφρό (κάτι που μ'αρέσει πάρα πολύ..) και μυρίζει υπέροχα, σχεδόν μαμαδίστικα. Μαζί χρησιμοποιώ και το αντίστοιχο conditioner, που δεν αφήνει βαριά τα μαλλιά μου αλλά απαλά και ευκολοχτένιστα.

Προτιμώ να αφήνω τα μαλλιά μου να στεγνώνουν φυσικά τυλίγοντάς τα σε ένα βαμβακερό t-shirt (η πετσέτα μπορεί να τα φριζάρει) και στο τέλος τους δίνω φόρμα με μια στρογγυλή βούρτσα και το πιστολάκι στη μεσαία σκάλα. Για ακόμα περισσότερη προστασία χρησιμοποιώ πάντα και κάποιο heat protect spray. Aλλά γενικά: λιγότερη θερμότητα = πιο υγιή μαλλιά.



Ένας ακόμα τρόπος να διατηρώ τη λάμψη και το χρώμα στα μαλλιά μου είναι να αποφεύγω το καθημερινό λούσιμο. Ε!Μη στραβομουτσουνιάζεις.. Έχω και εδώ τον κατάλληλο σύμμαχο: τα dry shampoo της Batiste. Τα ξηρά σαμπουάν μπορούν να σου ξεκλέψουν 1-2 μέρες ακόμα χωρίς λούσιμο, και σε σώζουν τις μέρες που απλά δεν έχεις χρόνο για λούσιμο. Υπάρχουν σε πολλά αρώματα αλλά και τύπους για διαφορετικές ανάγκες. Το αγαπημένο μου είναι τo Medium&Brunette που έχει μια δόση χρώματος και το χρησιμοποιώ ακόμα και μετά το λούσιμο για να δώσω extra όγκο στις ρίζες μου.






You Might Also Like

1 σχόλια

  1. Για εμένα τα καλύτερα είναι το Wash & Go και το Head & Shoulders, τα μοναδικά που κρατάνε το μαλλί μου απαλό (άνδρας είμαι, αλλά μέχρι και πριν λίγο καιρό είχα μαλλί μέχρι τη μέση) :P

    ReplyDelete

Flickr Images

Flickr Images